BESTE PRIJS. BESTE SERVICE.
Menu Menu sluiten

Beoordelingen van Shurgard Hilversum

  • true
  • true
  • true
  • true
  • "half"
Keer terug naar de pagina van Shurgard Hilversum

Waarderingen van onze klanten

Datum
Waardering
Feedback
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Accurate en vriendelijke service. Waar voor je geld!

We konden snel terecht voor opslagruimte !De voorlichting was uitstekend. Evenals de rondleiding en toelichting dat we altijd een kleinere ruimte nog kan huren als de huidige grote opslag niet meer nodig mocht zijn. Vriendelijke en accurate bejegening bij een medewerkster die verstand van zaken toont. Shurgard is voor ons een grote hulp op dit moment.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Goed bereikbaar
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
👍👍👍👍👍👍
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Prima opslag voor uw spullen

Prima service. Vriendelijk en accuraat. Zelfs bij 38 graden keurig in Shurgard jasje gekleed! Wat voor mij niet hoeft als het bloed heet is! Tip voor de directie! Zomerkleding???
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Very friendly and helpful
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
accurate, zakelijke, snelle en complete service verlening
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Top service

Top service
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Prima service. Wordt altijd netjes geholpen.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Systeem zit goed in elkaar en wordt goed uitgevoerd.

Aanmelding en ontvangst prettig, uitleg duidelijk en voorzieningen prima.
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

goed geadviseerd

ja, ik ben zeer tevreden.
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Nice and quick service, good price, costumer freindly staff
  • true
  • true
  • false
  • false
  • false
Uitdeindelijk bij Shurgard gekomen vanwege de prijs. Niet vanwege de service en het contact dat ik heb gehad. Deze was bijzonder teleurstellend.
Ann D.
Hallo, we vinden het jammer dat u geen fijne ervaring bij Shurgard heeft gehad. De meeste klanten vinden onze medewerkers echter behulpzaam en professioneel. We geven uw feedback zeker door aan het team. Nogmaals dank dat u voor Shurgard heeft gekozen. 6/4/2019 2:46:33 PM
Joshua G De Rooij
"De meeste klanten vinden onze medewerkers echter behulpzaam en professioneel" Wat is hiermee precies je boodschap? Jullie vragen mij feedback. Die krijg je. Hoe anderen hierover denken is in deze toch volledig irrelevant....? 6/4/2019 2:57:01 PM
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

prima service en bevestiging per mail

Prima service, aardige medewerker, vriendelijk, duidelijk en respectvol. Bakje koffie was ook heerlijk. Dank u wel voor de goede service. Specifiek mijn dank aan de vriendelijke service en de goede samenwerking door beide heren aan de balie.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Super medewerker, had hem bijna een baan aangeboden
  • true
  • true
  • false
  • false
  • false
Get your stuf in order
Ann D.
Hello, thank you for taking the time to evaluate us. In order to help us improve our services in the future, could you contact us to explain the reason for your dissatisfaction in further detail? We remain at your disposal. 5/22/2019 7:31:21 AM
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Uitstekende service, prima ruimte.

Goede duidelijke communicatie vooraf, op de dag van in gebruikname van de gehuurde ruimte in Hilversum werd ik geholpen door een proffesionele en heel vriendelijke medewerkster, die me geduldig alles uitlegde en een rondleiding gaf. Kortom top, ik kan het iedereen aanraden !
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Duidelijke en vriendelijke service.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Professioneel, vriendelijk en behulpzaam

Professioneel, vriendelijk en behulpzaam
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

zie boven

goede service aan de bali, slechte service aan de tel
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Vriendelijke, behulpzame medewerkers.
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Zeer behulpzaam en vriendelijk
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Zeer professioneel.

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam!
Er wordt meegedacht en men is super klantgericht.
Helemaal top!!
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false
Wat niet erg hoffelijk is, is dat bij de kosten NIET duidelijk is opgenomen dat er een verplichte verzekering bij afgesloten moet worden.
Ann D.
Beste heer, fijn dat u de tijd nam om ons uw feedback te geven. Al onze vestigingen zijn uiteraard volledig verzekerd, maar als klant bent u ook verplicht uw bezittingen te verzekeren. We kunnen deze verzekering niet in onze huurprijs opnemen omdat het bedrag hiervoor afhangt van de waarde van uw bezittingen. U vindt alle info over onze verzekering online op https://www.shurgard.nl/opslagruimte-huren/waarom-shurgard/uw-spullen-verzekeren. We wensen u verder een positieve opslagervaring bij Shurgard. 4/29/2019 7:22:00 AM
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Prima receptie team, fijne unit, goede uitleg, goede prijs.

Probleempje met het berekenen van het correcte eerste termijn (software wil niet altijd doen wat mensen willen) werd door de medewerkster creatief opgelost, waarbij ze zich tot 2x toe excuseerde voor het oponthoud. Waar zij natuurlijk niets aan kon doen, ze zorgde gewoon dat een prijsverschil tussen "reservering" en "de actuele prijs" gewoon goed kon worden opgelost.
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Everything was cleared and well organized.
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false

Tekenen duurt laaaaang!! Maar goede opslag verder.

De opslagbox is prima. Goed te bereiken met de lift. Fijn dat er steekwagentjes staan zodat het verhuizen sneller kan.
Wat ik alleen niet goed begrijp is, wanneer ik online al mijn gegevens al heb achtergelaten, ik opnieuw al mijn gegevens bij de balie moet gaan invullen en vermelden. Dit duurt dan vervolgens ook weer bij a een half uur. Dit kan sneller en efficiënter.
Ann D.
Beste mevrouw, fijn dat u de tijd nam om ons uw feedback te geven. We houden uw suggestie in het achterhoofd en wensen u verder nog een fijne opslagervaring. 4/24/2019 8:14:08 AM
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Vanaf 1e moment is alles vlot, duidelijk en constructief verlopen!

Meteen vanaf t begin van tel.gesprek was er een goed contact. Mevrouw reageerde adequaat en actief, luisterde goed en dacht mee, met vervolgens een goede info en goede adviezen. Haar communicatie is vlot, helder en duidelijk, even kwam wat humor aan de orde, ondanks een zakelijk gebeuren. Dit kan, omdat zij welbewust en zelfverzekerd, en met een rust, te werk gaat. Als een interactie zó verloopt, dan ben je als klant zeer tevreden. Dan kan het niet anders dan dat alles goed verloopt! Met dank voor uw inzet.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Vriendelijk personeel. Weten waar ze het over hebben.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Snel, makkelijk te bereiken, aardige mensen

Snel en prettig geholpen. Alles klopte en werkte. Mooi bedrijf
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Goed opslagbedrijf.

Soepele afhandeling, goede uitleg en betrouwbare indruk.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Betrokken en adequaat

Goede informatie, aardige verwelkoming ondanks de drukte. De dame achter receptie hielp tussendoor ook nog even andere klant, was voor ons niet vervelend. Ze had ook oog voor het feit dat ik niet zo mobiel was
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Aangezien ik later zou aankomen, even gebeld, was geen probleem, werd aan collega's in Hilversum doorgegeven, aan de balie door vriendelijke medewerkers goed geholpen, duidelijke uitleg over de gang van zaken.
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Top!
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Surprisingly well organized, clean and spaceous

Correct and to the point info.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

FANtastic service and help

Amazing service and kind people. Fixed my problems without hassle and will definitely recommend Shurgard again!
Anonymous
  • true
  • false
  • false
  • false
  • false
Ik heb mijn opslag gehuurd voor de periode vanaf 31 maart nu bleek dat de opslag gesloten is op 31 maart waardoor ik mijn sleutel niet kan afhalen Dit is geen probleem want de medewerker gaf aan dan komt u dan een dag eerder de sleutel afhalen zo gezegd uiteindelijk kreeg ik een factuur dat mijn contract een dag eerder in ging zonder overleg terwijl mij is aangeboden dat ik de sleutel een dag eerder kon komen halen omdat de datum van het contract op een zondag was Dit vind ik onacceptabel Ik heb de betaling daarom ook teruggeboekt en een klacht ingediend. De dag dat ik het contract kwam afsluiten kon ik niet op kantoor contant betalen alleen pinnen waardoor ik alsnog een andere dag moest terug komen om te betalen ook Dit had ik graag van tevoren geweten.

Jammer zo een eerste ervaring
Ann D.
Beste klant, het spijt ons dat het eerste contact met Shurgard niet vlot verlopen is. We kijken dit graag verder voor u na en een van onze medewerkers contacteert u spoedig. 4/4/2019 6:59:27 AM
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Goed en duidelijk uitgelegd.
Beleefd en vriendelijk.

MVG
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
The employee was very friendly and helpfull. Everything was clear and the proces was very quick.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

vriendelijk en behulpzaam

Goede en vriendelijke informatie en begeleiding bij het booken van een opslagruimte..
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Goede begeleiding van de intake.
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Ik werd vriendelijk telefonisch te woord gestaan, alleen werd er gezegd: wij zijn in het weekend open/bereikbaar van 10.00 - 16.00. Alleen bleek dat voor de zaterdag te gelden en is er op zondag niemand aanwezig. Uiteindelijk heb ik het een paar dagen later geregeld!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Bij aankomst met de verhuizers op 5 maart had ik wel de code maar niet het nummer van de opslagruimte bij me. Ik belde met het telefoonnummer van Shurgard Hilversum, maar kreeg Shurgard Arnhem aan de telefoon. Daar vertelde de medewerker mij dat de vier eerste cijfers van de code het nummer van de ruimte vormden. We zijn met z'n allen dat viercijferige nummer gaan zoeken, maar vonden niets. Toen kwam gelukkig de manager van Shurgard Hilversum langs met een andere klant en die legde uit dat niet de eerste vier cijfers, maar cijfer 3, 4 en 5 het nummer van de ruimte vormden. Misschien nog eens aan alle medewerkers uitleggen hoe het zit met die code en dat nummer.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Good experience, friendly stuff, smooth organisation and easy access to the storage.
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Zeer klantvriendelijk

Ik zou ze zeker aanbevelen
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Zeer vriendelijke en professionele medewerker. Snel en goed .
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
We werden erg vriendelijk te woord gestaan. Alles snel en duidelijk uitgelegd. Netjes een rondleiding.
Prima
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false

Keurig verzorgd en gemakkelijk toegankelijk.

Van te voren vertellen wat de werkelijke eenmalige kosten zijn is minstens wenselijk evenals het feit dat een verzekering verplicht is. De verdere begeleiding en uitleg ging prima.
  • true
  • false
  • false
  • false
  • false
Ik werd verplicht om een verzekering te nemen.
Die is veel te duur.
Afschaffen die handel !
Ann D.
Hallo, fijn dat u de tijd nam om ons uw feedback te geven. Al onze vestigingen zijn uiteraard volledig verzekerd, maar als klant bent u ook verplicht uw bezittingen te verzekeren. We kunnen deze verzekering niet in onze huurprijs opnemen omdat het bedrag hiervoor afhangt van de waarde van uw bezittingen. U vindt alle info over onze verzekering op https://www.shurgard.nl/opslagruimte-huren/waarom-shurgard/uw-spullen-verzekeren. Bedankt voor uw begrip en uw keuze voor Shurgard. 3/5/2019 4:07:08 PM
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Prima geholpen, vriendelijk behulpzaam en geduldig personeel.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Vriendelijke service

Nadat we even moesten wachten ivm een brandalarm, werden wij goed, snel en vriendelijk geholpen.Alles is netjes en zorgvuldig uitgelegd 👍
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Service gericht geholpen. Prima!
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Goed geholpen door aardige medewerker
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false
Ik ben keurig geholpen maar een minpunt vind ik de verplichte winkel nering mbt de inboedel/opslagverzekering. Ik moet eerst betalen en daarna gaan aantonen dat ik verzekerd ben. NB de meeste inboedelpolissen kennen gewoon dekking voor tijdelijk elders opgeslagen zaken.
Ann D.
Beste klant, bedankt voor uw positieve feedback.
Al onze vestigingen zijn uiteraard volledig verzekerd, maar u bent ook verplicht uw bezittingen te verzekeren.
De verzekering die Shurgard aanbiedt, dekt meer dan een gewone inboedelverzekering en bevat ondermeer ook een stuk aansprakelijkheid versus derden. Daarom vragen we aan onze klanten steeds om een kopie van de inboedelverzekering aan te leveren. Ons team staat ter beschikking indien u nog vragen zou hebben. We wensen u verder nog een positieve opslagervaring bij Shurgard. 1/10/2019 2:07:39 PM
Aansprakelijkheid is ook 95% van de Nederlanders voor verzekerd. Ik blijf het koppel verkoop vinden. 1/10/2019 2:09:56 PM
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

netjes en behulpzaam

Wij zijn uitstekend geholpen, goede uitleg goede service!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Netjes geholpen en ook even de tijd nemen om de boxen te bekijken.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Er werd goed meegedacht en geadviseerd over mogelijkheden voor mij.
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Prima informatieverstrekking en klantvriendelijke casemanager.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Service ok, ruimte ok, veiligheid ok

Prima personeel. Mooie ruimtes. Veilig door de inlogcode per verdieping en eigen slotje.
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Heel tevreden

Erg goed geholpen een fijne uitleg en super vriendelijk.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Toppers

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers! Erg netjes en goed geholpen.
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Makkelijk en behulpzaam

zeer behulpzaam en erg flexibel toen we realiseerde dat de gehuurde ruimte te klein was en we een grotere opslag nodig hadden
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
abcde
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
zeer goed geholpen
ziet er keurig uit
ook nog koffie gehad
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Vriendelijke service, maakt zaken mogelijk ondanks beleid dat hem belemmerd

Mijn ervaring ligt niet aan het personeel, welke uitermate vriendelijk hebben gehandeld, maar om het beleid van Shurgard zelf. Bij reservering werd aangegeven dat eem Shurgard verzekering niet nodig zou zijn indien de eigen verzkering dit zou dekken op de betreffende locatie. Hiervoor heb ik bevestiging van mijn assurantien kantoor geregeld.

Bij afsluiten van het contract blijkt echter dat ook het boxnummer noodzakelijk is, deze kan ik echter onmogelijk hebben gehad aangezien deze pas op locatie wordt gedeeld.
Daardoor moest ik nu verplichte koppelverkoop accepteren tegen woeker tarieven. (3 maal zo duur per maand als mijn reeds actieve inboedel verzekering welke dit simpelweg al dekt met 250 euro minder eigen risico)

Ik kan dit geld terug krijgen wanneer ik binnen 15 dagen op locatie tijdens openingstijden langs kom met een nieuwe bevestiging. Dit wordt uiteraard gedaan, maar gaat mij onnodige tijd kosten op een moment dat deze voor mij schaars is (kantoor uren)
Ann D.
Beste klant, fijn dat u tevreden bent over de service van onze medewerkers. Het spijt ons dat er verwarring was over de verzekering en u hierdoor tijd verloren hebt. Indien we u nog verder kunnen helpen, stuur dan uw klant- en telefoonnummer naar info@shurgard.nl of spreek onze medewerkers aan, zij helpen u graag verder. We blijven tot uw beschikking. 10/3/2018 12:02:55 PM
Na eerdere feedback rondom het beleid van Shurgard heeft het personeel van Shurgard Hilversum er voor gezorgd dat een passende oplossing is gevonden voor restrictief beleid vanuit Shurgard. Daarmee kan ik zeer positief zijn over de dienstverlening van het personeel 10/3/2018 3:42:05 PM
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Profesionals

Profesional service. All was explaind clearly upon arrival.
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Goede, snelle service en assistentie
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Zie boven.

Tot nu toe is alles naar wens verlopen. Men was behulpzaam en goed op de
hoogte, zodat de zaken snel konden worden afgehandeld.
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Duidelijk en flexibel

De vier sterren zijn een gemiddelde; mijn eerste contact was minder positief dan mijn tweede. Toen ik een ruimte had gereserveerd via de site werd ik meteen gebeld en ik vond het contact toen nogal pushy. Ik zou die zaterdag komen om het contract te tekenen, maar ik moest nu betalen en nu bevestigen... ik was al half op weg naar een concurrent, maar ik had geen zin in die rompslomp. Mijn tweede contact was vijf sterren waard: ruim de tijd genomen, alles rustig bekeken, goed advies, kon ruimte nog aanpassen, echt helemaal top.
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Top

Zeer professioneel. Duidelijke uitleg. Mooie schone locatie.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Great, would use again

Excellent service, cheerful and helpful employee showed us how everything works.
Anonymous
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Vriendelijk en vakkundig geholpen.

Vriendelijk en vakkundig geholpen.
* Promotievoorwaarden
De effectieve opslaggrootte kan afwijken van de geschatte afmetingen. Controleer daarom eerst de opslagruimte voordat u de huurovereenkomst tekent.
Feefo Trusted Merchant  Fedessa