BESTE PRIJS. BESTE SERVICE.
Bel gratis 0800 41 00  
Menu Menu sluiten

Shurgard Dordrecht de Staart

  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Beschikbare opslagruimtes

Filter title
Toon in

Over Shurgard Dordrecht de Staart

  • Handige ligging aan de N3 tussen de A15 en A16
  • Tegenover McDonald’s en naast de gevangenis
  • 24-uurs cameratoezicht
  • Handige drive-in voor overdekt laden en lossen
  • Doorrijhoogte tot 4 meter
  • 651 ruimtes verdeeld over drie verdiepingen
  • Solide aanhangwagens te huur
  • Opslagruimte voor de regio Papendrecht, Sliedrecht, Griessendam, Hardinxveld, De Biesbosch en Alblasserdam

Tijdelijke opslag in Dordrecht de Staart

Shurgard Dordrecht de Staart biedt veilige en flexibele opslagruimtes voor uw inboedel, bedrijfsvoorraad, seizoengebonden producten of archieven. Dit voor de korte zowel als lange termijn.

Heeft u een verhuizing of verbouwing of gaat u naar het buitenland? Bij Shurgard vindt u beslist de juiste opslagruimte.

Altijd een opslagruimte naar uw wens

Shurgard Dordrecht de Staart heeft 651 ruimtes verdeeld over drie verdiepingen - een totale opslagcapaciteit van 5.334 m².

Zo zijn er zeer kleine units voor uw winterbanden of een paar dozen, maar ook zeer grote units voor uw gehele bedrijfsvoorraad of inboedel.

Gebruik onze handige ruimtecalculator en reken uit hoeveel vierkante meter u nodig heeft. Uiteraard staat ons team ook voor u klaar. Bel ons even op of laat u adviseren op onze vestiging.

Zowel met de auto als het openbaar vervoer gemakkelijk bereikbaar

Onze vestiging aan de Veerplaat bevindt zich tegenover McDonald’s en naast de gevangenis.
We hebben een groot buitenterrein zodat u gemakkelijk kunt parkeren.

  • Neem op de N3 afrit Dordrecht-Centrum. Op de Kerkeplaat is de eerste straat rechts de Veerplaat.
  • Bus 4 en 501 stoppen direct naast het pand, halte Kerkeplaat. Bus 14 stopt op zes minuten loopafstand, halte Plein 1940-1945.

Sla uw spullen veilig op

Dankzij onze handige drive-in kunt u gemakkelijk ons pand binnenrijden en droog laden en lossen.

  • Als klant kunt u het terrein buiten openingstijden alleen betreden met een persoonlijke toegangscode die u - indien uw opslagruimte zich op een verdieping bevindt - ook toegang geef tot de liften.
  • Elke opslagruimte heeft een persoonlijk cilinderslot.
  • Ons pand is voorzien van 24-uurs cameratoezicht.
  • In het geval van calamiteiten staat een speciaal beveiligingsteam klaar om in te grijpen.

Toegangsuren opslagruimtes

Maandag
06.00-23.00 uur
Dinsdag
06.00-23.00 uur
Woensdag
06.00-23.00 uur
Donderdag
06.00-23.00 uur
Vrijdag
06.00-23.00 uur
Zaterdag
06.00-23.00 uur
Zondag
06.00-23.00 uur
 
(24-uur toegang op aanvraag)

Openingstijden kantoor

Maandag
09.30-18.00 uur
Dinsdag
09.30-18.00 uur
Woensdag
09.30-18.00 uur
Donderdag
09.30-18.00 uur
Vrijdag
09.30-18.00 uur
Zaterdag
09.30-16.00 uur
Zondag
Gesloten

Waarderingen van onze klanten

  • waar
  • waar
  • waar
  • waar
  • waar
51
16 waarderingen
  • waar
  • waar
  • waar
  • waar
  • fout
35
11 waarderingen
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false
3
1 waardering
  • waar
  • waar
  • fout
  • fout
  • fout
0
0 waarderingen
  • waar
  • fout
  • fout
  • fout
  • fout
9
3 waarderingen
Datum
Waardering
Feedback
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Wij werden prettig ontvangen door twee Dames van de receptie. Zij hebben alles duidelijk uitgelegd en de formaliteiten geregeld. daarna hebben wij ons kluisje bekeken.
  • true
  • false
  • false
  • false
  • false
Goedemiddag heer/mevrouw, Naar aanleiding van mijn gehuurde box wilde ik graag bij deze mijn klacht indienen. *personal details removed by Feefo* Op 01 april, geen april mop, heb ik een ruimte voor mijn broer bij jullie gehuurd. Aan de telefoon, voordat ik mijn contract bij jullie geen tekenen, waren de medewerksters die ik allemaal gesproken heb heel vriendelijk en behulpzaam. Hier werd mij al medegedeeld dat ik, omdat ik in het verleden klant ben geweest bij Shurgard, ik dan geen administratie kosten hoefde te betalen. Scheelde weer geld voor mij daar ik dit voor mijn broer deed en ook betaalde. Tot mijn verbazing werd ik de volgende dag, geloof ik, gebeld dat de korting van € 15,= helaas niet door kon gaan daar het gehuurde in het verleden op naam van mijn man stond, heel raar maar oké. Ook toen ik naar jullie vestiging in “de Staart” ging waren er 2 uitermate vriendelijke dames ontzettend behulpzaam, dus geen kwaad woord over hen. Op 10 april moest ik gelukkig , mijn broer kreeg al vlug woonruimte, en helaas voor jullie de ruimte weer opzeggen. Dus ik ging weer naar de dames op de staart waar ik alle papieren incl. sleutel, in een mapje, af leverde en heb het contract opgezegd. Hier werd verteld dat ik toch een opzegtermijn van 15 dagen, volgens jullie voorwaarde heb, oké. Maar goed desalniettemin zou ik van mijn reeds betaalde bedrag van € 85,90 toch nog iets terug krijgen. Tijdens dit gesprek werd mij niet verteld dat ik mijn slot er af moet halen. De dames beweren van wel maar goed dat is 2 tegen 1 . Hoop dat u mij een reden zou kunnen opgeven waarom ik het slot , als zij het mij wel verteld hadden, er niet af heb gehaald wetende dat het mij geld zou kosten. Vervolgens kreeg ik van jullie een melding dat het factuur van de volgende maand zeer binnenkort zou worden afgeschreven. Ik meteen weer bellen met Shurgard en verteld dat ik mijn contract op 10 april heb opgezegd. Na controle werd dat inderdaad bevestigd en dat ik juist van Shurgard een restitutie zou ontvangen. Hier werd wederom niet verteld dat het slot bij opzegging verwijderd moest worden. Vanmorgen kreeg ik een mail van Shurgard met een contract verlenging wederom gebeld met shurgaard , hier werd mij medegedeeld dat iemand van vestiging “de staart” mij terug zou bellen. Dit is inderdaad ook gedaan en werd mij medegedeeld dat ik vandaag, liefs zo snel mogelijk, naar de vestiging moest komen om mijn slot eruit te halen en dat zij (?) ervoor zou zorgen dat ik niets hoefde te betalen en dat ik nog geld terug zou krijgen ( zie gesprek van 10 april). Maar bij aankomst op uw vestiging werd mij medegedeeld dat het helaas niet zo was en dat ik wel nog een restbetaling van € 18,07 moet voldoen en dat dan alles rond was. Dus geen restitutie maar een bijbetaling. Zij heeft het volgens mij wel bij haar manager geprobeerd maar helaas en toen vertelde zij ook dat zij ( 2 personen aanwezig op 10 april) het wel gezegd had over het slot. Verder zei ze dat er verschillende keren naar mijn huis telefoon nummer gebeld is, wat ik betwijfel daar er helemaal geen gemiste oproep en/of voicemail, neem aan dat een bedrijf dat wel doet, op mijn telefoon staat en bij controle van uw medewerkster in de computer er ook niets vermeld stond over een telefoon naar mij toe. Dus al bij al klopt het allemaal niet. Hierbij vraag ik dus mijn € 20,50 ( periode van 01 april tot 15 april betaal ik) en de betaling van vandaag € 18,07 totaal € 38,57 terug. Zou het zeer coulant vinden als u dit op mijn rekening *personal details removed by Feefo* zou willen storten. Graag uw reactie . Met vriendelijke groeten, *personal details removed by Feefo*
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Bij binnenkomst gaf de medewerkster (Hacer) ons al een prettig en vertrouwd gevoel. Voorts kregen wij een zeer goede uitleg welke gevolgd werd door een opname van de hoeveelheid opslag.Ook werd door de medewerkster meegedacht en adviezen aangedragen. Daarna de rondleiding naar de opslag. Ik wil nog even benadrukken dat we te allen tijde correct, serieus en met respect behandeld zijn. Ik zou jullie zeker aanraden aan mijn clienten, vrienden, kennissen.

Andere Shurgard-vestigingen in de buurt:

4,5 km

Dordrecht A16

Amperestraat 5, 3316 AA  DORDRECHT
Opslagruimtes vanaf € 34 / maand

15 km

Rotterdam Stadionweg

Stadionweg 35A, 3077 AP  ROTTERDAM
Opslagruimtes vanaf € 34 / maand
Vul uw telefoonnummer in en we bellen u terug.
Dankuwel! We bellen u binnen 24 uur terug.
Er is een intern serverprobleem opgetreden. Probeer het later opnieuw!
Feefo Trusted Merchant  Fedessa