Beoordelingen van Shurgard Diemen

Covid-19 update: Onze kantoren zijn open op afspraak. Of huur uw opslagruimte snel én veilig online. Onze beschermende maatregelen »

✓ Eerste maand huur €1 * ✓ Gratis reservering en annulering ✓ Geen aanbetaling
FOR EVERY MOVE IN LIFE
Menu Menu sluiten
Opslagruimte bij Shurgard Diemen
Opslagruimtes vanaf € 1 voor de eerste maand huur. Geen minimumtermijn.

Waarderingen van onze klanten

  • true
  • true
  • true
  • true
  • "half"
(4.5) gebaseerd op 60 beoordelingen
Datum
Platform
Waardering
Feedback
Anonymous
Feefo
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
It was easy to get in and access my storage space.
Anonymous
Feefo
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
ALLES was goed geregeld!
Feefo
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Prima bedrijf en medewerkers. Alles is vlot en makkelijk verlopen.
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Top! Behulpzame en vriendelijke service, vooral van Jordy! Dank jullie wel!
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
(Translated by Google) Well helped by Gideon!

(Original)
Goed geholpen door Gideon!
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
(Translated by Google) Top service! Fast response and very customer-friendly. Recommended!

(Original)
Top service! Snelle reactie en heel klantvriendelijk. Aanrader!
Feefo
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Goede service

Klantvriendelijk
Snel
En aardige medewerker
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
(Translated by Google) Helped so well that I am taking him to Curaçao !!! ;)

(Original)
Zo goed geholpen dat ik hem mee neem naar Curaçao!!! ;)
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Feefo
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Professionele, geduldig en behulpzame werknemer

Ik heb een zeer goede behandeling gehad. Alles werd heel goed en duidelijk uitgelegd, verder werd er mee gedacht over welke ruimte het beste bij mij paste. Het was ook fijn dat ik de ruimte eerst mocht zien en na alle papierwerk ook werd getest om in de ruimte te komen.
Anonymous
Feefo
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Prima service en goede opslagloodsen

Prima service en goede opslagloodsen.
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
(Translated by Google) Good survice nice staff

(Original)
Goede survice fijn personeel
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
(Translated by Google) Shurgard is a helping angel in need❤

(Original)
Shurgard is een helpende engel in nood❤
Anonymous
Feefo
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Friendly and efficient service, clean and accessible storage.

Very informative and helpful, got us set up easily even in coronavirus times.
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Very friendly and efficient staff, and clean and accessible storage units!
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
(Translated by Google) Helped very well by staff, very satisfied!

(Original)
Zeer goed geholpen door personeel, zeer tevreden!
Anonymous
Feefo
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Super klantvriendelijk, dacht mee ivm benodigde ruimte
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
(Translated by Google) Come and buy boxes this morning, great experience. Thanks in place for the neat service from the young man at the desk!

(Original)
Vanochtend dozen komen kopen, hele fijne ervaring. Bedankjes op zijn plaats voor de nette service van de jongeman aan de balie!
Anonymous
Feefo
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Great help and support. Very streamlined process. And very friendly staff

Friendly staff, efficient process, complete and simple explanation, great offers. All in all perfect user experience.
Anonymous
Feefo
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Ik ben goed en vriendelijk geholpen

Duidelijke uitleg door vriendelijke medewerker
Feefo
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Staan altijd klaar met beste advies!
Anonymous
Feefo
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
perfect good nice
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
(Translated by Google) Nice and busy Gideon and Geraldo!

(Original)
Lekker bezig Gideon en Geraldo!
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
(Translated by Google) Salim was very friendly and professional. I am a satisfied.

(Original)
Salim was heel vriendelijk en professional. Ik Ben een tevreden.
Feefo
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Zeer attent bij mijn telefonische reservering en dhr. Gideon en zijn collega (a d telefoon) waren zeer behulpzaam. De uitleg was heel duidelijk en bovenal dhr. Gideon was geduldig. Dank.
Feefo
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

TOP

Beleefd, heldere uitleg en een opslagbox naar wens. TOP.
Anonymous
Feefo
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Super aardig en helpend! Duidelijke instructies
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
(Translated by Google) If, like me, you have to arrange a gigantic move in the very short term, then the Shurgard in Diemen is highly recommended.
Good space (and everything else on the site), but especially the service from the talented employee Murat really made me happy in this hectic relocation period. Why?
He is friendly to the customers, is polite, gives good information, listens carefully to the question (come back to that nowadays !!!!), thinks along and arranges the necessary papers and key in no time. In short, a super treatment and so ....... Murat thank you and it goes well!

(Original)
Mocht je, net als ik, op zeer korte termijn een giga-verhuizing moeten regelen, dan is de Shurgard in Diemen wat mij betreft een echte aanrader.
Goede ruimte (en alles wat er nog meer op de site staat), maar vooral de service van de talentvolle medewerker Murat heeft mij in deze hectische verhuisperiode echt blij gemaakt. Waarom?
Hij is vriendelijk tegen de klanten, is beleefd, geeft goede informatie, luistert goed naar de vraag (kom daar tegenwoordig nog eens om!!!!), denkt mee en regelt in no time de benodigde papieren en sleutel. Kortom, een superbehandeling en dus ....... Murat dank je wel en het ga je goed!
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Self storage
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Easy and convenient storage facility. Gideon was very helpful and went out of his way to fix my problem! Highly recommend
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Good security, easy to storage.
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
(Translated by Google) Good storage

(Original)
Goede opslag
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Fabulous
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Staff very helpful, friendly and exhaustive.
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
(Translated by Google) Again, very good service at Shurgard Diemen. Respectful and helped with knowledge. Time was also taken. The employees of this Surgard deserve a compliment and a thumb

(Original)
Wederom erg goed geholpen bij Shurgard Diemen. Respectvol en met kennis geholpen. Ook werd er de tijd genomen. De medewerkers van deze Surgard verdienen een pluim en een duim👍👍👍👍👍👍👍
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Registration procedure, simple and fast. Access to your goods easy with good security.
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
(Translated by Google) Very good and professional handling, top arranged.
Only very clumsy of the system that there is no possibility to use new domain names for email use (for example @media, or @services.) Come on Shurgard! it's 2017.

(Original)
Erg goede en professionele afhandeling, top geregeld.
Alleen wel erg knullig van het systeem dat er geen mogelijkheid is om nieuwe domein namen te gebruiken voor email gebruik (bijvoorbeeld @media, of @services.) Kom op Shurgard! het is 2017.
Feefo
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Ja,,,,,,,,
Anonymous
Feefo
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Efficiënt and friendly

Renting a new storage space was easy. I could do everything online and when I arrived at the storage location I was welcomed in a friendly way. The explanation was clear and efficient.
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
(Translated by Google) EDIT: Shurgard sorted this out just fine. Camera images. And there was damage to the lock anyway. The insurer will reimburse everything.
.................................................. .................
Have been renting a box for a month and it has already been broken into. Not normal. Everything turned upside down. Damage. Boxes piece. Stuff away. Only I have the personal code and key. How is this possible?! Camera images? No traces of forcible entry. They lost me as a customer.

(Original)
EDIT: Shurgard heeft dit prima opgelost. Camerabeelden. En er was toch schade aan het slot. De verzekeraar vergoedt alles.
...................................................................
Heb sinds een maand een box gehuurd en daar is nu al ingebroken. Niet normaal. Alles overhoop gehaald. Schade. Dozen stuk. Spullen weg. Alleen ik heb de persoonlijke code en sleutel. Hoe kan dit?! Camerabeelden? Geen sporen van braak. Mij zijn ze kwijt als klant.
Anonymous
Feefo
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Prima service

Prima service en uitleg bij eerste bezoek.
Feefo
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Professioneel

De medewerker was zeer professioneel en informeerde mij rustig en goed. Alleen de toegang van de straat naar de opslag is niet egaal. Er vallen dan spullen van de kar bij de toegangsdeur.
Anonymous
Feefo
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Prima geholpen!
Google
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
(Translated by Google) Well located and cheap to store, there is often someone from Shurgard himself.

(Original)
Goed gelegen en goedkoop opslaan, ook is er vaak iemand aanwezig van shurgard zelf.
Anonymous
Feefo
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false

afwachten

Voor nu houd ik het neutraal, oftewel op de vlakte. Ik wacht nog even af.
Google
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false
Anonymous
Feefo
  • true
  • true
  • false
  • false
  • false

Slow Customer Service

All is well until shugard team sent me a wrong invoice and when i emailed them about it, there are no reply. I’ve emailed more than 3 times these past two weeks.
Marie-Christine U
Hello, thank you for taking the time to give us your feedback. We have passed your concerns on to the Store Manager, who will be looking into this and contact you shortly. 4/7/2021 10:18:02 AM
Google
  • true
  • false
  • false
  • false
  • false
(Translated by Google) Unkind jobsworth environmental misgunners snitch looks back at camera images which codes were used reports to employers with images that work meetings took place in the evening ..... Avoid this tent is anything but customer friendly

(Original)
Onaardig jobsworth environmental misgunners snitch kijkt camerabeelden terug welke codes gebruikt werden maakt melding bij werkgevers met beelden bij dat er werkoverleg plaatsvond in de avond ..... Vermijden deze tent is alles behalve klantvriendelijk
Google
  • true
  • false
  • false
  • false
  • false
(Translated by Google) Please just be honest and transparent about the prices. Now there is the promotion and pricing strategy: the first month for 1 euro, which says on the billboard; "even if you only rent for 1 month". It sounds too good to be true and it is. Because renting for 1 month for that price is not possible. This in connection with the notice period of 2 weeks, which can only start after the first month.
Now we don't need the box at all for 6 weeks, but for 2 weeks and then you end up in the short term bladiebla and then you pay 105 euros. Because we find the pricing strategy too misleading, we prefer to choose another party where it is immediately clear what amount we have lost. Whether that's 1 euro or 105 euro, that's not even about it, just be honest.

(Original)
Wees alsjeblieft gewoon eerlijk en transparant over de prijzen. Nu is er de actie en prijsstrategie: de eerste maand voor 1 euro, waarbij er op het billboard staat; "ook als u maar voor 1 maand huurt". Het klinkt te mooi om waar te zijn en dat is het ook. Want voor 1 maand huren voor die prijs kan dus niet. Dit in verband met de opzegtermijn van 2 weken, die pas in kan gaan ná de eerste maand.
Nu hebben we de box helemaal niet nodig voor 6 weken, maar voor 2 weken en dan kom je in het shortterm bladiebla terecht en dan betaal je 105 euro. Omdat we de prijzenstrategie te misleidend vinden, kiezen we liever voor een andere partij waar meteen duidelijk is welk bedrag we kwijt bent. Of dat nou 1 euro is of 105 euro, daar gaat het niet eens om, maar wees gewoon eerlijk.
Google
  • true
  • false
  • false
  • false
  • false
(Translated by Google) What a strange company. I have made a reservation for a few weeks and received a telephone call today where the employee says that the box that I reserved might have been rented to someone else during that period and that I would have to take a more expensive one.
How weird is that? Why do you make it possible to rent a box in the future? Then do not let the period exceed a week in the future via the website. You are not going to book a hotel room or holiday where the landlord then casually calls and says: "Nice that you want to come, but I prefer to give your reservation to someone else so you really cannot make a reservation."
And that employee says that on the phone that it is not his business and that he also says it because he has to.
Well you have to get it from your customer service.
Weird condition. I understand from Shurgard that they would rather not have a vacancy, but then communicate that clearly via the reservation page. And make sure that your customer service has something to offer instead of answering: "yes, I don't know either and that's just the way it is and it's not my company." He also told me that contacting the head office would be useless.
I found it all very strange and unclear. It would have been nice if an alternative could be offered or a solution could be offered.
Very weird and now I still don't know if my reservation has been canceled by Shurgard himself .... because maybe he actually called to say that, but did it just seem crazy?

(Original)
Wat een raar bedrijf. Ik heb een reservering gedaan voorover een paar weken en kreeg vandaag telefoon waarbij de medewerker zegt dat de box die ik heb gereserveerd in die periode misschien wel aan iemand anders is verhuurd en dat ik dan een duurdere moet nemen.
Hoe raar is dat? Waarom maak je het dan mogelijk een box te huren in de toekomst? Laat dan via de website de periode niet verder dan een week in de toekomst liggen. Je gaat toch ook geen hotelkamer of vakantie reserveren waarbij de verhuurder dan doodleuk belt en zegt: " Leuk dat je wilt komen, maar ik ga je reservering liever aan iemand anders geven dus je kan eigenlijk niet reserveren."
En die medewerker zegt dat aan de telefoon dat het ook zijn bedrijf niet is en dat hij het ook maar zegt omdat het moet.
Nou van je klantenservice moet je het maar hebben.
Rare toestand. Ik begrijp vanuit Shurgard wel dat ze liever geen leegstand hebben, maar communiceer dat dan via de reserveringspagina op een duidelijke manier. En zorg ervoor dat je klantenservice iets te bieden heeft in plaats te antwoorden met : "ja ik weet het ook niet en zo is het nou eenmaal en het is ook niet mijn bedrijf." Verder wist hij mij ook te vertellen dat contact opnemen met het hoofdkantoor zinloos zou zijn.
Ik vond het allemaal zeer vreemd en onduidelijk. Het had fijn geweest als er een alternatief kon worden geboden of een oplossing kon worden aangereikt.
Zeer raar en nu weet ik nog steeds niet of mijn reservering nou door Shurgard zelf is geannuleerd....want misschien belde hij eigenlijk om dat te zeggen, maar kwam het er gewoon heel gek uit?
Google
  • true
  • false
  • false
  • false
  • false
All the content of my storage is ruined by severe mould. Shurgard has permitted merchants from Kenya to store "Yams" which are a kind of potatoes, they rot and smell like them anyways. All units on the ground floor have been victimised by the mould spread.
It's dangerous to enter the space, my entire household which is stored there is ruined.

The insurance will only cover parts, as long as I can claim using all original receipts of the furniture etc, still then they will only cover the "day vallue".
I really believed that my entire storage was covered by their €10.000 insurance, seems that I will have to fight to get a few euros reimbursed, non of which will cover the costs of new furniture, clothes, jewellery and whatever more is stored over there.

Furthermore Shurgard won't admit to any responsibility, and they still charge me monthly payments, no insurance agent has dropped by yet to inspect the damage, so even though I have been victimised here, they still make some more money out of my misery.

I know from the staff that I'm not the only affected person, just not sure how the others have made it through.

For me it was the last time to rent any storage unit at any Shurgard facility, and neither any big promising yet failing to reimburse fancy Insurance.
* Promotievoorwaarden
De effectieve opslaggrootte kan afwijken van de geschatte afmetingen. Controleer daarom eerst de opslagruimte voordat u de huurovereenkomst tekent.
Feefo Trusted Merchant  Fedessa