FOR EVERY MOVE IN LIFE
Menu Menu sluiten
Vul uw telefoonnummer in en we bellen u terug.
Door het opgeven van uw e-mailadres, aanvaardt u dat we u via e-mail kunnen contacteren.
Vul uw telefoonnummer in en we bellen u terug.
Sub lead text
Dankuwel! We bellen u binnen 24 uur terug.
Er is een intern serverprobleem opgetreden. Probeer het later opnieuw!

Zakelijke opslag

Een opslagruimte bij Shurgard voor professionele klanten
Zakelijke opslag

Bedrijven huren een opslagruimte bij Shurgard om hun archieven of seizoensgebonden producten op te slaan. Online verkopers bewaren er hun voorraad en zelfstandigen bergen er hun gereedschap of professionele uitrusting veilig op. De mogelijkheden zijn eindeloos!

Hieronder vindt u de veelgestelde vragen over zakelijke opslag bij Shurgard.

Opslagruimte voor zakelijke klanten

Er zijn drie manieren om een opslagruimte bij Shurgard te huren:

  • Via deze website: dit is de snelste en makkelijkste manier om een opslagruimte te huren.
    Eerst kiest u de vestiging het dichtst bij u in de buurt. Vervolgens selecteert u de meest geschikte opslagruimte. U geeft uw gegevens in om de opslagruimte te reserveren. Zo simpel en snel kan het!
  • Kom gerust ook even langs in een van onze vestigingen.
    We bieden u graag een kop koffie aan terwijl een van onze vriendelijke medewerkers u verder helpt.
  • U kunt ons ook bellen op het nummer 0800 41 00.

U dient ons volgende documenten voor te leggen:

  • Een bewijs van uw connectie met het bedrijf (bv. uw visitekaartje) en een geldig identiteitsbewijs met foto.
  • Uw bankgegevens om een automatische incasso op te starten.

Andere vragen over uw huurcontract bij Shurgard

Bij Shurgard is het mogelijk om meerdere opslagruimtes te huren op verschillende vestigingen. Dit zijn de voordelen:

  • Uw opslagruimtes worden in één factuur verrekend.
  • Uw ontvangt een handig overzicht van al uw gehuurde opslagruimtes.
  • Uw contact verloopt via onze landelijke accountmanager.

Neem voor een offerte voor landelijke huur contact op met de landelijk accountmanager (sales@shurgard.nl).

Via partnerovereenkomsten kan Shurgard landelijke dekking bieden aan zakelijke klanten die op meerdere vestigingen huren. Hierdoor vindt u steeds een vestiging waar nodig. In overleg met onze accountmanager zoeken we een oplossing op maat.

Wilt u op meerdere vestigingen een opslagruimte huren? Dan kunt u met onze accountmanager contact opnemen (sales@shurgard.nl). Samen zoeken we een geschikte oplossing op maat.

Een opslagruimte kiezen

Er zijn twee manieren om de juiste opslaggrootte te kiezen:

  • Via onze online ruimtecalculator.
    Hier selecteert u de spullen die u wilt opslaan. Daarna adviseren we u een opslaggrootte op uw maat. Vervolgens kunt u in een vestiging bij u in de buurt op zoek gaan naar deze opslaggrootte.
  • U  kunt onze servicedesk bellen op 0800 41 00 of contact opnemen met de dichtstbijzijnde vestiging. Natuurlijk mag u ook gewoon even bij ons langskomen.

Toegang en veiligheid

Bij Shurgard kunt u uw leveranciers toegang geven tot uw opslagruimte(s). Zo hoeft u niet steeds bij elke levering aanwezig te zijn.

Al wie u toegang tot uw opslagruimte(s) wilt geven, ontvangt een persoonlijke toegangscode. Hierdoor kunnen we steeds nagaan wie er op welke tijdstip in uw opslagruimte is geweest.

Hier kunt u op aanvraag een overzicht van krijgen.

Op aanvraag kunt u van onze vestigingsmedewerkers of uw accountmanager een handig overzicht krijgen van de tijdstippen waarop uw opslagruimte is betreden en door wie.

Bij Shurgard kunt u meerdere toegangscodes onder uw personeel of leveranciers verdelen.

In overleg met onze medewerkers op de vestiging of uw account manager is dit snel geregeld.

Al wie u toegang tot uw opslagruimte(s) wilt geven, ontvangt een persoonlijke toegangscode. Hierdoor kunnen we steeds nagaan wie er op welke tijdstip in uw opslagruimte is geweest.

Hier kunt u op aanvraag een overzicht van krijgen.

Als u de sleutel van uw opslagruimte verloren bent, moet u dit aan de receptie van uw vestiging melden.

In overleg kunnen we beslissen om een slotenmaker uw opslagruimte te laten openen. Uit veiligheidsoverwegingen zijn er namelijk geen sleutels bij de receptie.

U kunt aan de receptie van Shurgard een nieuwe persoonlijke toegangscode vragen wanneer u de oude vergeten bent.

Uit veiligheidsoverwegingen geven wij dit alleen aan de persoon die het contract heeft afgesloten. Dit betekent dus dat u alleen met een geldig identificatiebewijs een nieuwe toegangscode kunt krijgen.

Huurt u opslagruimtes op meerdere vestigingen van Shurgard? Dan kunt u contact opnemen met de commerciële binnendienst.

Verhuizen en vervoer

Al onze vestigingen zijn bereikbaar met een bestelbus of kleine vrachtwagen. Sommige vestigingen hebben een hoge drive-in waardoor u met uw bus of vrachtwagen het gebouw kunt inrijden om snel in- en uit te laden.

Sommige vestigingen hebben ook opslagruimtes aan de buitenkant. Daar kunt u uw voertuig vlak voor uw opslagruimte parkeren.

Om schade tijdens het transport te vermijden, moeten uw spullen goed verpakt zijn.

In elke vestiging van Shurgard kunt u allerhande verpakkingsmateriaal kopen. U kunt bij ons ondermeer terecht voor verhuisdozen, kledingdozen, beschermhoezen, folie en tape.

Ontdek ons ruim aanbod aan inpakmateriaal.

In al onze vestigingen staan trolleys. Zo hoeft u niet te sleuren met uw spullen, u rijdt ze gewoon uw opslagruimte binnen. In- en uitladen gaat snel en voor u het weet bent u alweer op weg naar uw volgende afspraak.

Contract en betaling

U kunt bij Shurgard al een opslagruimte voor een week huren. Laat als u de opslagruimte in gebruik neemt de storemanager van uw Shurgard-vestiging weten wanneer u de opslagruimte wilt verlaten. Zodra uw contract getekend is, kunt u uw spullen bij Shurgard opslaan.

De opzegtermijn van uw contract bij Shurgard is twee weken.

U kunt uw contract schriftelijk opzeggen: per e-mail, post,of bij de vestiging zelf.

Op de opzegging moet uw naam, het nummer van uw opslagruimte en de datum van opzegging staan.

Uw opzegging moet uiterlijk 2 weken vóór je daadwerkelijke vertrek bij ons binnen zijn. U vindt de contactgegevens van uw vestiging in Shurgard's vestigingsoverzicht.

Afhankelijk van uw huurcontract kunnen we maandelijks, per kwartaal of jaarlijks factureren.

U hoeft geen borg te betalen wanneer u een huurcontract bij Shurgard afsluit.

Ja. Bedrijven moeten BTW betalen op hun opslagruimte. De prijzen op onze website zijn exclusief BTW.

Andere vragen

Op aanvraag is het mogelijk dat Shurgard uw afval aanneemt. U krijgt dan toegang tot een opslagruimte waar verscheidene containers staan, waarin u uw afval kwijt kunt. Tevens kunt u uw afval hier gescheiden aanbieden.

* Promotievoorwaarden
De effectieve opslaggrootte kan afwijken van de geschatte afmetingen. Controleer daarom eerst de opslagruimte voordat u de huurovereenkomst tekent.
Feefo Trusted Merchant  Fedessa