Customer reviews of Shurgard Rotterdam Spaanse Polder Giessenweg
✓ First month's rent €1 * ✓ Free reservation & cancellation ✓ No deposit
FOR EVERY MOVE IN LIFE
Menu Menu close
Self-storage at Shurgard Rotterdam Spaanse Polder Giessenweg
First month's rent €1*
No minimum stay. Ex. admin fee.

Reviews of Shurgard Rotterdam Spaanse Polder Giessenweg

Customer reviews

Date
Rating
Feedback
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Very Good Customer Service

Customer service was excellent when I called. They were very accommodating to my circumstances.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
snelle reactie op de aanvraag.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

goede snelle service

prima , snelle nette service.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

I would recommend

Great customer service! At the one office in Rotterdam, the employee was super nice and very helpful (showing us different strorage spaces). Also everything was easy to handle in english (the website is in english and all the employees I talked to, had phenomenal english). I would recommend, if you want to have easy experience and do not want to worry about how all things go. Oh, and how great that they have those trolleys for free at the strorage.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Ik ben tevreden met jullie 👍🏼

Jullie zijn geweldig het personeel in Spaanse polder zijn aardig
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
keurig geholpen
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Perfect and simple
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Zeer aan te raden

Top service, snelle dienstverlening en alles volgens afspraak en contract
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

prima service!

Via internet gereserveerd, terug gebeld en het was geregeld!!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Perfect explination,very friendly,profesional
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
De service was uistekend
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Geweldige service!

Zeer vriendelijk personeel! Duidelijke uitleg en goede begeleiding. Alles was duidelijk en goed geregeld! Goede prijzen en fijne service!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Perfect and fast service.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Prima service vd dames

Prima service vd dames, heel klantvriendelijk
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Great Staff

Nayana was such a nice lady to deal with and a big help. Very friendly and welcoming with a big smile.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Staff is doing the utmost to facilitate the right storage box

Very clear explanation on the use of the facilities. Staff is doing the utmost to facilitate the right storage room. The location of the storage is very practical for me.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
De medewerkster die heeft mijn goed uitgelegd
En ook vriendelijk ontvangen .
Gaan jullie zo door .jullie zijn top
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Great experience

It was a nice experience. The deposit is big and clean. Also, the customer service is always there to help you.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Top service!!!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Heel goede service.

Ontvangst was prima. De rondleiding heel duidelijk. Heel vriendelijke medewerkster. Alles goed en duidelijk uitgelegd.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Super service minded and friendly personnel
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Goede snelle service

Goed geregeld. Snel en makkelijk
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Super vriendelijk geholpen, personeel was heel bereid om te helpen en stond ook klaar voor een gezellig praatje!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Geduldig de ruimtes laten zien!
Bedankt
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Top service!

Top service, luisteren goed en denken goed met je mee voor de geschikte ruimte. Even lachen kan ook hier! Het leven is al sirieus genoeg!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Netjes en vlot geholpen.

Netjes en vlot behandeld
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Prima service en uitleg.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Lovely people and great service

Wonderful experience with the team at Shurgard. Even gave me house advice by the end of our introduction!!

The storage room is perfect for us at 3m3, I would make sure that you do a good assessment of your stuff before as we were close to capacity.

Super happy with everything. Thank you guys!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Vriendelijk personeel en goede uitleg van zaken

Vriendelijk en goede uitleg.
Symphatiek.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Goede hulp en service
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Good price and very friendly personnel who made sure everything was clear and understood.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

goed geholpen ,ruime opslag

service, beschikbaarheid box
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Uitstekend

Wij zijn dik tevreden over de wijze waarop wij geholpen zijn, goede uitleg, prima service en heel vriendelijk en behulpzame medewerkers
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

fijn geholpen, alles duidelijk uitgelegd.

fijn geholpen, alles duidelijk uitgelegd.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Professioneel en vriendelijk
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Goede ervaring

Veel keuze qua grootte en verwarmde opbergmogelijkheden. Goede service en toegang in de hal met de auto is een plus.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Goede en uitgebreide service

Ik ben keurig en zeer uitgebreid geholpen door het personeel. Vanaf het eerste telefoontje tot de rondleiding door het gebouw was alles perfect. Zeer tevreden met de service.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Vriendelijk, bekwaam, service gericht

Vriendelijk, bekwaam, service gericht
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Goed geholpen
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Zeer goede en vriendelijke service

Zeer goede en vriendelijke service
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Perfect, clean area, lift working well and trolley available
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Prima

Ze doen hun werk goed en zijn spontaan en leuk en ze vragen of ik nog anders vragen heb.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Goed geholpen en beste plek aangeboden gekregen .
Fijne ontvangst in filiaal.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Friendly and helpful service

Customer service was very good on the phone. Email follow up has been decent but could be slightly more efficient
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
-----------
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Service is super goed van de personel dat vind ik heel belangrijk en daarom 4 stern het prijs is goed maar zit groot schuur in anders zou ik 5 steren geven dank je wel
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Happy

I had to change the unit because there was a structural pole in the back taking up space, but it was easy enough to change. They don't like you waiting in the reception so I had to hang around all day outside waiting for my shipment to arrive. the security seems pretty good so I feel confident that there shouldn't be any problems longterm
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Wij vinden dat wij steeds op de juiste en vriendelijke manier worden geholpen door het personeel.
Het gebouw is zowel in als uitwendig schoon.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
prima uitleg, duidelijk
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Geven goed antwoord/advies op mijn behoeften.

Goede uitleg en faciliterend. Vriendelijke mensen.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
alles verliep vlot en goed
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Duidelijke uitleg. Alle tijd, ook zonder afspraak.
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false
It wasn't ready when i came there
Sophie K
Hi. We are very sorry to hear you didn't have a positive experience at Shurgard. We would like to look into this in more detail for you. Please send your customer ID and phone number to info@shurgard.nl so we can get in touch. 7/7/2020 9:32:37 AM
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false
They were quick to reply to the email, and to make reservation. They were pleasant and quick to help. However, their email to schedule the payment did not arrive in my inbox till days later, and due to confusion, I made a payment that had already being taken through direct debit. What they need to also explain to the customers is that the elevators will not work if the carts are close to the door because the doors are sensitive. I had to learn that the hard way after being stuck in the elevator.
Sophie K
Hello, we're sorry to read you've had difficulties with theelevators and apologise for any inconvenience this may have caused. We take pride in looking after our facilities to make your move stress-free. We will share your feedback with our store & facility management team so this can known. Thank you for sharing your comments. 6/18/2020 7:32:34 AM
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false
iets meer duidelijkheid over accounts. want ben nu volgens mij dubbel aan het betalen.
Sophie K
Hallo, we vinden het jammer dat u geen fijne ervaring bij Shurgard heeft gehad. We kijken dit uiteraard voor u na en contacteren u zo spoedig mogelijk. Gelieve uw klant- en telefoonnummer door te sturen naar info@shurgard.nl.

2/3/2020 9:09:36 AM
  • true
  • false
  • false
  • false
  • false

It’s been three weeks that I check out but didn’t receive my money or email

It’s been more than three weeks that I checked out from Shurgard in Rotterdam but not only I haven’t received the rest of my money back but also I not an email, it’s while when I was there there they told me I am going to receive my money back and the information with email. It’s very rude from them.
Sophie K
Hello, We are sorry to hear that you have not yet received your refund. All refunds should be received within 7 to 10 working days after you have vacated your unit. Your detail have been forward to the store manager who will contact you shortly to support you with this issue 7/29/2020 10:35:43 AM
  • true
  • false
  • false
  • false
  • false
Uiterst traag computersysteeem en daardoor lange wachttijd.
* Promotion conditions
Actual unit sizes may vary from approximate size estimate. Please inspect any unit before renting.
Feefo Trusted Merchant  Fedessa