FOR EVERY MOVE IN LIFE
Menu Menu close
Self-storage at Shurgard Amersfoort
Reserve now to save 50% every month*

Customer reviews

Date
Rating
Feedback
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Duidelijk verhaal

Snel geholpen, duidelijke uitleg, fijne behandeling.
Kreeg netjes eerst de betreffende ruimte te zien om een goede inschatting te maken of deze voldoende zou zijn. Top!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Quick and professional service.

Quick and professional service. The employee was quick in making the documents in order and explained the facilities perfectly. Using it since day 1. The total process from request to being be able to put boxes in storage was <5 hours. Great service!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
He was very understanding and was very helpfull in explaining things, and he was very knowledgeable about the boxes, and explaining about the paperwork, very good help from him.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
gewoon goed
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
een nette ontvangst bij het tekenen van het huurcontract
De opslagruimte voldeed aan de verwachting..
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Zeer tevreden

De bakwagen reed fijn. Het personeel was relaxt in de tijden van terugbrengen na sluitingstijd. Ik ga hier volgende maand weer heen als m’n opslag leeg moet.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Was de behandelingmaar overalzo als bij Shurgard amersfoort

Keurig op tijd van de afspraak werden wij uitstekend geholpen door uw medewerker.
Hij bood ons een geweldig alternatief voor hetgeen we gereserveerd hadden. Wij zijn hier zeer blij mee en zijn uw medewerker zeer dankbaar voor het nieuwe aanbod.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Netjes en correct te woord gestaan; goed geholpen en geïnformeerd

Tot op heden is alles gegaan zoals afgesproken. Flexibele instelling voor wat betreft reservering, betaling en onderekeningstijdstip.
Bevestigingen via de mail en goed telefonisch contact
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Prima geholpen door de medewerker. Heldere uitleg, meegelopen tot de box, daar nog de keuze aangeboden gekregen tussen een box waar de auto voor kon stoppen of een goedkopere waar de auto niet dichtbij kon. Ook allemaal netjes afgehandeld.
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false

👍🏻

👍🏻
Sophie K
Hallo, bedankt dat u de tijd neemt om ons uw feedback te geven. U heeft ons3 sterren gegeven waardoor het lijkt alsof u niet helemaal tevreden bent. Om ons te helpen onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren, kunt u telefonisch contact met ons opnemen om uit te leggen waarom u niet helemaal tevreden bent? Wij blijven tot uw beschikking. 2/26/2020 8:48:40 AM
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Prima uitleg, ruimte laten zien, duidelijkheid.

Vriendelijk en uitleg was goed.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Goed maar te veel papier werk

Prima geholpen maar vind wel dat er wat extra personeel bij mag op drukke momenten .
Want afhandeling van huren is er omslachtig veel papierwerk waardoor je zomaar een uur moet wachten .
Dat vond ik een nadeel en over kwam me meerdere keren .
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Goede opvang en uitleg.

Prima ontvangst en uutleg/ begeleidinf5.
Communicatie mag beter. Had afspraak verzet masr leef herinneringen kringen vokr oude tijdstip.
  • true
  • false
  • false
  • false
  • false
heeft te maken met jullie assurantie beleid
Sophie K
Hallo, fijn dat u de tijd nam om ons te evalueren. Kunt u telefonisch contact met ons opnemen om de reden voor uw ontevredenheid toe te lichten? Zo helpt u ons onze service te verbeteren. We blijven tot uw beschikking. 2/7/2020 11:32:17 AM
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false

Veel kosten aan verzekering die niet nodig is. Jammer

Mooie lokatie en prima toegang. Ziet er netjes uit. Ik gebruik de ruimte voor wat gereedschap dat ik ophaal bij oplevering nieuwbouwwoning. Verzekering is verplicht bij Shuregard wat mij 20 euro per maand kost. Mijn inboedelverzekering Van Interpolis dekt de Mogelijke schade al. Dubbele verzekering hoeft van mij niet. Ik moet veel moeite doen om van de Shuregard verzekering af te komen. Als het al gaat lukken.
Marie-Christine U
Beste klant, al onze vestigingen zijn uiteraard volledig verzekerd, maar u bent ook verplicht uw bezittingen te verzekeren. De verzekering die Shurgard aanbiedt, dekt meer dan een gewone inboedelverzekering en bevat ondermeer ook een stuk aansprakelijkheid versus derden. Daarom vragen we aan onze klanten steeds om een kopie van de inboedelverzekering aan te leveren. Onze vestigingsmanager geeft u hierover heel graag verder advies. 2/5/2020 9:37:28 AM
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
goede service, goede bereikbaarheid
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Behulpzaam en klantvriendelijk.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Top opslag

Wij hebben onze volledige inboedel van onze huis hier opgeslagen. Nader hand kwamen we achter dat het niet voldoende was konden we gelukkig nog een klein opslag erbij huren. De medewerker van Shurgard had eigenlijk niet veel tijd meer want zijn dienst zat er bijna op. Maar hij heeft nog heel vriendelijk geholpen.
  • true
  • true
  • false
  • false
  • false
Slechte service, UK moest totaal bijna 75 euro betalen dus veel te duur. Daarnaast kreeg ik een code van xe baliemedewerker die het niet doet. Stond ik daar dan met al mijn spullen maar ik kan niet naar binnen
Gelukkig was er een man die ook zijn spullen moest zetten en die heeft mij geholpen. Dus te duur en slechte service doe daar wat aan!
Marie-Christine U
Hallo, fijn dat u de tijd nam om ons te evalueren. We vinden het jammer dat u geen fijne ervaring bij Shurgard heeft gehad. Indien we u nog verder kunnen helpen, stuur dan uw klant- en telefoonnummer naar info@shurgard.nl. We kijken dit graag voor u na. 1/23/2020 8:41:29 AM
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Gewoon goed geholpen!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Goede en vriendelijke ontvangst, prima uitleg en ik denk mooie samenwerking

Goede ontvangst, uitleg en samenwerking!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

mooie tijdelijke voorziening

Vriendelijke deskundige medewerker. Mooie opslagruimte!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
He was very helpful ,the only thing I would recommend is to fix the door handle to my box as it was not working properly
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Snelle reactie, goed uitleg en keurige afhandeling
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Behandeld aks gast, zeer behulpzaam.

Zie hieronder.
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false
Qua service, uitleg en dergelijke prima. Moest alleen 20 minuten wachten aangezien meneer zijn telefoon was vergeten.
Marie-Christine U
Hallo, fijn dat u de tijd nam om ons uw feedback te geven. We vinden het jammer dat u onnodig langer moest wachten en geven uw feedback door aan onze mensen. We hopen dat u verder een positieve opslagervaring bij Shurgard hebt. 7/8/2019 8:57:09 AM
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
I have had a very good experience at location Amersfoort!
  • true
  • false
  • false
  • false
  • false

Vervelende koppelverkoop en onnodige beperkingen huuraanhangers.

Ik vond de koppelverkoop erg vervelend.
1. Verplicht een deurslot aanschaffen voor eenmalig gebruik is niet klantvriendelijk en niet duurzaam. De sloten kunnen gewoon hergebruikt als alle sleutels zijn ingeleverd. Ex-klanten kunnen niet meer naar binnen en als ze toch binnenkomen kunnen ze niet weten waar 'hun' oude slot terechtgekomen is.
2. Ook de verzekering die je wordt opgedrongen is een ergernis. De meeste inboedelverzekeringen dekken tijdelijke opslag gewoon (https://www.consumentenbond.nl/verhuizen/je-inboedel-opslaan). En als mensen zelf het risico willen dragen is dat hun eigen zaak.
3. Vreemd dat huuraanhangers alleen tijdens de (zeer beperkte) kantooruren kunnen worden teruggebracht. Shurgard heeft prima toegangsregistratie en er hangen overal camera's. Ophalen tijdens kantooruren en terugbrengen daarbuiten zou geen probleem hoeven zijn als de aanhanger achter slot en grendel (Shurgards core business) teruggezet moet worden...
Marie-Christine U
Hallo, we vinden het jammer dat u geen fijne ervaring bij Shurgard heeft gehad. We kijken dit uiteraard voor u na en nemen zo spoedig mogelijk contact op met u. 7/4/2019 9:28:31 AM
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false

Service personeel

De service van de medewerker vond ik slecht. Hadden niet het idee dat die serieus was met zijn werk, maar het voor de lol deed. We hadden erg haast en het duurde enorm lang. Wel was hij vriendelijk , maar vertelde veel ste veel over zijn eigen leven..(we komen om een box te huren)..
Marie-Christine U
Hallo, we weten dat opslag vaak op keerpunten in het leven aan bod komt. Onze medewerkers hebben hier begrip voor en trachten elke klant een positieve opslagervaring te geven. We verontschuldigen ons voor het ongemak en geven uw feedback door aan onze medewerkers. We hopen dat u toch een positieve opslagervaring bij Shurgard heeft en danken u voor uw beoordeling. 7/4/2019 9:35:39 AM
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Als personeel zijn best doet, moet je dat goed waarderen

Correct en zakelijk, belangstellend behandeld. Ter zake kundig, goede voorlichting
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false

Hek te vroeg dicht

Begrijp niet waarom ik niet 24uur het hek open kan maken om bij mijn box buiten te komen.
Marie-Christine U
Hallo, fijn dat u de tijd nam om uw opslagervaring bij Shurgard met ons te delen. Onze klanten hebben toegang tot de vestiging tussen 6 uur en 23 uur, het is daardoor niet mogelijk om het pand te betreden buiten deze uren. wij danken u voor uw begrip. Indien we u nog verder kunnen helpen, stuur dan uw klant- en telefoonnummer naar info@shurgard.nl. 6/24/2019 10:16:51 AM
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Goed geholpen en duidelijke toelichting en meedenken.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Good storage

Friendly service from start to finish. Questions answered. Clean and easily accessible
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
it is professional,but too expensive
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Service was goed.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Nieuwe Medewerker in Amersfoort

Wij werden super ontvangen, communicatie en begeleiding / uitleg was heel fijn. Het leuke was dat ons zoontje de gehele inschrijving heeft mogen doen als 'nieuwe medewerker' van Shurgard. Conclusie mooi team in Amersfoort
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Persoonlijk en erg vriendelijk
* Promotion conditions
Actual unit sizes may vary from approximate size estimate. Please inspect any unit before renting.
Feefo Trusted Merchant  Fedessa