PACK. STORE. BREATHE.
Menu Menu close

Shurgard's customer reviews

Customer reviews

Date
Rating
Feedback
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Goeie service en veilige opslag van je spullen.

We hadden meerdere opties voor opslag maar hadden door het persoonlijk contact en het stukje service meteen een goed gevoel bij Shurgard. Het heeft ook goeie faciliteiten maar dat extra stukje service heeft ons over de streep getrokken.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
5*
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Great customer service and employees
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
perfecte uitleg en service
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

goede ontvangst en vriendelijk personeel goede uitleg

Zeer vriendelijk en betrouwbaar personeel goede uitleg en vooral luister naar wat de klant wil niks is te veel raad het aan iedereen aan om bij shurgart zijn spullen op te slaan tevreden klant
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
All went smoothly, quick and easy access to storage on arrival.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Perfecte opslagruimte

Vriendelijke medewerkers, behulpzaam en duidelijke organisatie.
Prijs/kwaliteit is Shurgard (locatie Rotterdam) supergoed...de opslag units en de gehele ruimte van het pand ziet er zeer netjes uit.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Prima geholpen, vriendelijk behulpzaam en geduldig personeel.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Prima service!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Very friendly staff, flexible and supportive.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Great service! Fast, efficient and friendly! Clean storage!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Goed

Goed uitgelegd
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Vriendelijke service

Nadat we even moesten wachten ivm een brandalarm, werden wij goed, snel en vriendelijk geholpen.Alles is netjes en zorgvuldig uitgelegd 👍
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

excellent fast service

Excellent service from the agent who showed me the space to make sure it was the right size before I signed all the paperwork
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Prima service

Prima concept
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Very good help even in English language.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Zeer klantgericht en deskundig personeel. Hoge service.

Vriendelijke ontvangst. Zeer klantgericht en deskundig personeel. Hoge service.
  • true
  • true
  • false
  • false
  • false
Het was niet mogelijk de 1euro actie meteen uit te voeren. IK moet nu geloven en controleren dat het met latere betalingen wordt goedgemaakt. Lastig.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Customer service is very good.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Top services
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Goede uitleg, ze nemen de tijd om het allemaal uit te leggen.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Friendly staff

Excellent walkthrough and explanation.
  • true
  • false
  • false
  • false
  • false

Beetje misleidend. Geldwolven .

Ik had al een ruimte en kwam nog tekort en wilde kleine ruimte bij nemen. Blerk in ene de maand voor 1 euro niet te gelden. Beetje zielig . Wrl op internet zetten maar niet de voorwaarden.
Ann D.
Beste heer, het spijt ons dat er verwarring was over onze tarieven. Onze promotie van €1/eerste maand huur is enkel geldig voor nieuwe klanten. We verwijzen hiervoor graag naar de promotievoorwaarden onze website. We nodigen u graag uit in uw Shurgard-vestiging om de andere mogelijkheden even samen te overlopen. 19/02/2019 13:47:33
Ronald Bakker
Vind het ook misleidend dat mijn 1 ster niet genoteerd wordt. Ik vind het echt misleidend dat trekken met de 1 euro actie. Niemand leest vooraf de voorwaarden maar komt af op de actie .
Daar blijf ik bij. 19/02/2019 13:51:12
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Top

Echt top makkelijk niet duur en van alle gemakken voorzien. Zoals karretje lift en trappen.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Mooie locatie, prof. Echter een zeer krappe draai zowel in als uit het geb-

Ja , zeer professioneel doch een te krappe in en uitrit.
  • true
  • false
  • false
  • false
  • false
Beter communiceren over wat er betaald moet worden, ik heb ter plekke nog een betaling moeten doen omdat er fouten gemaakt waren bij Shurgard en er was niets mogelijk. Zonder betaling geen opslag, erg slecht. De man achter de balie vond het ook erg onprofessioneel en verontschuldigde zich meerdere malen.
Ann D.
Beste heer, we vinden het jammer te horen dat u niet de juiste informatie ontvangen heeft over onze tarieven.
We kijken dit graag voor u na en contacteren u zo spoedig mogelijk. 19/02/2019 13:51:14
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Top

Alles was goed
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Prima geholpen. Vriendelijk en heldere uitleg👍

Jazeker
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Prima

goed duidelijk en helder op weg geholpen .
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false

Nice space, but onboarding could be made more simple

The intake is a very time-consuming process. Online request is quick, however then there is an almost 10 minutes phone conversation, after which an additional 25 minutes on-site conversation to close the contract, before going to the rental space. Many things might be speeded up already when asked or input via online onboarding, and knowing it is an American company, it feels a bit strange to fill in several strange non-european/non-dutch like questions and having a Customer Experience survey in English. I believe there is some room to improve the whole onboarding and administrative user flow. Once everything is in place it all works as promised, so a positive note on that. Switching could be made a bit simpler if you like to upgrade or downgrade size, knowing that a full new contract needs to be requested at the office offline again as well.
Ann D.
Hello, we are sorry to read you felt there was too much paperwork when you came to sign your contract. At Shurgard we do try to keep the administrative side of renting a storage unit as easy as possible. Nevertheless we find it important to thoroughly go through the contract and the Terms & Conditions with our customers. On our website we also explain why the whole move-in process takes about 15-30 minutes. Thank you for your understanding and for choosing Shurgard. 19/02/2019 13:54:21
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Goede algehele informatie

Klantvriendelijk, efficiënt en een snelle afhandeling.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Degelijke organisatie, veilige opslag

Snel geregeld, goed concept. Je krijgt het gevoel dat jouw spullen veilig staan. Je kunt er altijd bij en de aanhanger voor 25 Euro is een koopje. Alles klopt, 5* als de prijs nog iets dalen zou.
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false
Vriendelijk geholpen, goede uitleg en service .
Ann D.
Bedankt voor uw positieve feedback. 19/02/2019 13:55:08
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false

door de administratiesoftware duurt het allemaal erg lang

Alles was goed, maar door het systeem waar ze mee moet werken duurde het erg lang 20 tot 30 minuten tot alle administratie handelingen gereed waren
Ann D.
Beste heer, bij Shurgard trachten we de administratieve kant zo beperkt mogelijk te houden. Toch vinden we het belangrijk om het contract en de Algemene Voorwaarden grondig met u door te nemen. Op onze website lichten we ook toe dat de opstart zo'n 15 tot 30 minuutjes in beslag neemt. Dankuwel voor uw begrip en uw keuze voor Shurgard. 19/02/2019 13:59:04
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Wordt altijd zeer goed geholpen

Ik zal zeer zeker weer terug komen
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Alles Prima, zeer hulpvaardige mensen, vooral Badr!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Top service

Veilig, schoon en goed bereikbaar! Kortom een prima service!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Service gericht geholpen. Prima!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Friendly and competent service!

Very friendly and helpful employee. Quickly advised me on the options and we came to the conclusion which one is optimal for me. It took less than 30 minutes from the moment I arrived to having the contract signed and first payment made.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Very easy and straightforward to book a storage unit. Staff are always very friendly and helpful!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
De bediende werkt de reservering, het opstellen van het contract en de betaling rustig af. Hij laat ruimte voor bijkomende vragen.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Goed was de professionaliteit.
Minder vond ik ondanks dat ik alles al had doorgesproken met de receptie telefonisch en er al betaald was dat het hele intake proces nog ruim een half uir duurt
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Everything was fast and smooth
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false

Prima service

Goed geholpen en uitleg gehad
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Prima deal.

Prima uitleg, meedenkend over de grootte van de box. Contract is zeer transparant
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Netjes behandeld, goed advies
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Excellent service

Very friendly and professional. This was my first experience with renting a storage unit and I am very impressed, both with the facilities and the professionalism of the staff.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Perfecte hulp van de medewerker heel blij mee. Hij herkende mij meteen na ons vorig bezoek erg prettig.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Zeer vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk personeel.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Uitstekende snelle service!

Ik ben uitstekend en snel geholpen door uw medewerksters Lizxa en een dame waar ik de naam van vergeten ben maar die normaal op de vestiging Lozerlaan staat.

Gr. Patrick
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Gewoon goed

Ben zeer tevreden. Het is er schoon veilig en het personeel is vriendelijk en behulpzaam
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Super bediening zowel telefonisch als op de vestiging

Erg klantvriendelijk, duidelijk, neemt de tijd om goede uitleg te geven
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
...
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
De service is prima tot goed, ik beveel jullie aan !!!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Een zeer vriendelijke en behulpzame medewerkster!

Ik ben zeer vriendelijk geholpen en zeer goed geinformeerd.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Service is top.
Zoals ik gewend ben van shurgard.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Het eerste Telefonisch contact was zeer prettig, aardig en duidelijk hulpvol.
Het ontvangst op locatie was ook erg aardig en behulpzaam.
De uitleg was rustig compleet en duidelijk en uiterst vriendelijk.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Very efficient

Everything was very clear and it went by very fast. Very efficient and clear explanation of everything.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Uitstekende service

Supervriendelijke en duidelijke uitleg. Professioneel, meedenkend , helder en laat niets te wensen over.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Erg fijn!

Goede service en fijne begeleiding van het personeel
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
The guy who helped me was very knowledgeable and kind. He explained me all in detail. Thanks!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
..
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Heel goed

Heel goed geholpen
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Prima

Zeer vriendelijke ontvangst en nette schone opslag
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Super oplossing!

Super te woord gestaan, systeem werkt perfect!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Warm welkom

Ik ben met een warm welkom ontvangen door Kimberly en haar collega.
Alles netjes uitgelegd en toen besloten om hier een box te huren.
Top ga zo door 👍
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Fijne en vriendelijke service

Vriendelijke service!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
In principe alles goed, vriendelijk en duidelijk. Zou aanbevelen
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Er werd goed uitgelegd wat de voorwaarden van de huurovereenkomst zijn, waar mijn opslagbox zich bevindt, hoe de liften te gebruiken en hoe ik binnen in het pand kan komen.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Goede service
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Prima

Prima
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Goede service
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Everything was good
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Zeer vriendelijke medewerkers!

Zeer vriendelijk te woord gestaan en we zijn persoonlijk begeleid. Duidelijke uitleg gekregen. Wij zijn zeer tevreden.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Alles
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Goede uitleg

Bij aankomst goede uitleg
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false

Hulp standplaats Nijmegen uitstekend. Tel. hulp standplaats Arnhem slecht

Beste,

Door standplaats Nijmegen zijn mijn vrouw en ik uitstekend geholpen. Nette ontvangst met een bakske koffie, goede rondleiding, duidelijke brochure met afspraken over prijzen, verzekering en slot.
Om telefonisch de afspraak te maken om contract op te stellen, wordt ik doorverbonden naar standplaats Arnhem. Ik heb een zeer onbevredigende ervaring gehad met een medewerker van deze standplaats, waarover ik op 22 januari 2019 een e-mail heb gestuurd.
Dit voorval heeft ervoor gezorgd dat ik bij opstellen contract een andere deal af heb moeten sluiten, a.g.v. handelingen door medewerker standplaats Arnhem. Ik heb ingestemd, maar het contract is 2 weken eerder ingegaan, eerste maand wel voor half geld, Verder heb ik "de eerste maand voor Euro 1,-" misgelopen.
Laat ik duidelijk zijn, ik zou een beoordeling "Uitstekend" gegeven hebben als ik niet doorverbonden was geweest naar medewerker Arnhem.
Ann D.
Beste heer, fijn dat u de tijd nam om ons uw feedback te geven en jammer van dat ene negatieve puntje. We bekijken dit verder en wensen u nog een fijne opslagervaring bij Shurgard. Indien we u nog met iets kunnen helpen, aarzel niet om contact met ons op te nemen. 8/02/2019 13:00:52
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Prima service en vriendelijk personeel

Woensdag via internet gereserveerd. Ik werd donderdag gebeld met de uitleg hoe een en ander werkt. Vrijdag een afspraak, waarbij ik prima werd ontvangen. Heldere uitleg en korte rondleiding. Meer heb je niet nodig. Aardige en behulpzaam personeel! Helemaal top!|
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Prettig en professioneel.

Prettige ontvangst en rondleiding. De 1e opslagruimte was niet naar wens maar er kon zonder problemen gewisseld worden.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Bijna 5 sterren...

Goede service, goede klantvriendelijkheid. Waarom geen 5 sterren? Bij het afsluiten komen toch nog wat extra kosten bovendrijven (administratiekosten, verzekeringen e.d.) en dat is jammer.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

A great hassle free experience

Quick, easy, handled in a friendly way at the reception and provided clear instructions on the whole process.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Gewoon alles goed: ontvangst, vriendelijkheid en vooral Duidelijkheid.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
seer gut. in baale person in Breda, KIM heeeeeeee lief. altijd helpe.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Ja en nee
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Wij zijn uitstekend geholpen. De uitleg was duidelijk. Vertrouwenwekkend.

Heldere uitleg over de gang van zaken. Alle vertrouwen . We zouden als het nodig is een box te huren het zeker weer doen.
  • true
  • false
  • false
  • false
  • false

Shurgard misleidt klanten

Na het voltooien van mijn aankoop zag ik buiten een reclamebord dat de eerste maand huur gratis zou zijn. Ik ging naar de verkoper om mijn geld voor de eerste maand terug te vragen. Hij had mij bij het afsluiten van het contract erop moeten wijzen dat de eerste maand gratis was. In plaats daarvan verkocht hij allerlei smoesjes. Hij zou het met zijn baas overleggen en belde mij na enkele dagen dat ik van de eerste maand de helft van de huur terug zou krijgen. Dat is m.i. onvoldoende compensatie.
Ann D.
Beste heer, we vinden het jammer dat er verwarring was over onze promotie en prijzen. We kijken voor u na wat er zou fout gelopen zijn en één van onze medewerkers contacteert u zo spoedig mogelijk. 8/02/2019 13:23:20
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Nette hulp en service !

Na eerst telefonisch kontakt niet alle administratie op orde.
Ter plaatse wel snel opgelost.
  • true
  • true
  • false
  • false
  • false

Matig.

In eerste instantie telefonisch contact met vestiging Maastricht. Medewerker luister slecht, laat mij niet uitpraten, kan inhoudelijk geen antwoorden geven op mijn vragen en als hij er niet uitkomt dan vraagt hij waarom ik niet voor een ander kies dan Shurgard. Op locatie in Dordrecht voldoende geholpen maar ook hier weer weinig tot geen antwoord op vragen die buiten het "script" lijken te vallen.
Ann D.
Beste mevrouw, we vinden het jammer dat u niet tevreden bent over de service van het store team. De meeste klanten vinden onze medewerkers echter behulpzaam en professioneel. We kijken dit uiteraard voor u na en aarzel niet ons te contacteren via info@shurgard.nl indien u verdere toelichting wenst. 8/02/2019 13:32:53
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Behulpzaam, meedenken.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Heel fijn geholpen!

Super geholpen door de medewerker! Hij dacht met ons mee en was zeer vriendelijk!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Meedenkend, adviserend, geduldig, beleefd, vriendelijk, snel denkend en er

Ja
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Topgozers

Zeer vriendelijke mannen duidelijke uitleg goede service.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Hulp was goed, process een beetje te amerikaans, verplichte verzekering voelt als “cover your ***”
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Goede service en gemakkelijke bereikbaarheid van de box. Zeker aan te raden.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Uitstekende uitleg en service.

Uitstekende uitleg bij telefonische info. Uitstekende uitleg en service bij huur box, nalopen contract en bezichtiging box. Gewoon TOP!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Klantvriendelijk. Vertrouwd. Eerdere ervaring positief bevestigd.

Prima
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Goede service
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
The workers are very friendly and very helpful. They don't rush the service and they explain very well.
  • true
  • true
  • false
  • false
  • false

Overpriced and made up for offer on “extras”

Had to wait a considerable amount of time to be seen, the “offer” of 1 months rent for free is not all it seems to be, be careful what you order and READ THE SMALL PRINT
Ann D.
Hello, sorry to read there was some confusion in regards to your first-month charge. The €1 special offer applies to the monthly rent of your storage unit and is available to new customers. The only extra costs you may need to pay are a one-off administration fee and a unique sealed lock to your storage unit to guarantee no one else can access your belongings. Although all our stores are fully insured, you still need to get an insurance to cover your stored items. Our rental prices can’t include insurance for your belongings because the cost depends on the value of your goods. You can find all the information on pricing on https://www.shurgard.nl/en/self-storage/why-shurgard/self-storage-prices. We are confident that the overall cost of your storage at Shurgard offers great value in the market and thank you again for choosing Shurgard. 6/02/2019 7:50:09
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Snel en helder uitgelegd
Enter your phone number and we will call you back.
By providing your email address, you accept that we can contact you by email
Enter your phone number and we will call you back.
Thank you! We will call you back within 24 hours.
An internal server error occurred. Please try again later!
* Promotion conditions.
Actual unit sizes may vary from approximate size estimate. Please inspect any unit before renting.
Feefo Trusted Merchant  Fedessa