Veelgestelde vragen over toegang tot uw opslagruimte

Bij Shurgard helpen wij u graag uw waardevolle spullen veilig en gemakkelijk op te slaan in een van onze opslagruimtes. Ook de toegang tot uw opslagruimte is goed geregeld met toegangscode en sleutel, parkeerplaatsen, ruime goederenliften en handige drive-in mogelijkheden.

  1. Hoe kom ik in mijn opslagruimte?
  2. Hoe kan ik het beste mijn spullen naar mijn opslagruimte brengen?
  3. Wanneer heb ik toegang tot mijn opslagruimte?
  4. Wat is het verschil tussen toegangstijden en openingstijden?
  5. Heb ik met de auto direct toegang tot mijn opslagruimte?
  6. Kan ik bij de Shurgard-vestigingen gebruikmaken van trolleys en laadbruggen?


terug na boven

1. Hoe kom ik in mijn opslagruimte?

Wanneer u uw opslagruimte in gebruik neemt, ontvangt u van onze vestigingsmanager een persoonlijke elektronische toegangscode. Met deze code hebt u toegang tot het pand, maar alleen tot de verdieping waar uw opslagruimte zich bevindt.

U hebt als enige toegang tot uw opslagruimte, die is afgesloten met een speciaal ontworpen veiligheidscilinderslot. U bent zelf de eigenaar van dit slot en de bijbehorende sleutels. Al onze vestigingen worden bewaakt via beveiligingscamera’s op strategische locaties.


terug na boven

2. Hoe kan ik het beste mijn spullen naar mijn opslagruimte brengen?

Bij alle Shurgard vestigingen is er voldoende parkeergelegenheid om bij of naast de vestiging te parkeren. Veel vestigingen hebben een zogeheten “drive-in”: u rijdt uw auto of bus het pand in en parkeert binnen, om zodoende nog makkelijker te laden en lossen. Sommige vestigingen hebben zelfs parkeerplekken voor grote verhuiswagens. Kijk voor meer informatie over parkeren en toegang op de vestigingspagina van de specifieke vestiging. Deze vindt u via het overzicht van alle Shurgard vestigingen.


terug na boven

3. Wanneer heb ik toegang tot mijn opslagruimte?

Bij alle Shurgard-vestigingen hebt u 7 dagen per week vrij toegang. De standaard toegangstijden zijn van 6 tot 23 uur.

Als u 24 uur per dag en 7 dagen per week toegang wilt, neemt u contact op met de manager van uw vestiging.


terug na boven

4. Wat is het verschil tussen toegangstijden en openingstijden?

Tijdens openingstijden is uw vestigingsmanager beschikbaar om u als klant persoonlijk van dienst te zijn (voor het beantwoorden van vragen, het verkopen van benodigdheden, het afhandelen van huurbetalingen, enzovoort). Uw vestigingsmanager is aanwezig 6 dagen per week, en in sommige vestigingen zelfs 7 dagen per week. Voor de actuele openingstijden van uw vestiging, zoek u vestiging in het overzicht van alle Shurgard vestigingen.

Tijdens onze standaard toegangstijden, van 6 tot 23 uur, hebt u vrij toegang tot uw opslagruimte. Voor uitbreiding van de toegangstijden, bijvoorbeeld als u 24-uurs toegang wilt, kunt u contact opnemen met de manager van uw vestiging.


terug na boven

5. Heb ik met de auto direct toegang tot mijn opslagruimte?

Ja, Shurgard biedt ook opslagruimtes die met een auto of vrachtwagen direct toegankelijk zijn. Deze bevinden zich op de begane grond, vaak aan de buitenkant van het pand, zodat u uw auto of bus vlak voor uw opslagruimte kunt parkeren.


terug na boven

6. Kan ik bij de Shurgard-vestigingen gebruikmaken van trolleys en laadbruggen?

Ja, bij Shurgard kunt u gratis gebruikmaken van trolleys en laadbruggen.


Andere vragen over toegang?

Heeft andere vragen over toegang tot uw opslagruimte, neem dan gerust contact met ons op!

Volgende stap

Om een opslagruimte te reserveren, voer uw postcode of plaats in en zoek een opslagruimte bij u in de buurt!

Wij bellen u terug!

Hulp nodig?

Geen zorgen - het reserveren van opslagruimte is zonder risico en u mag zich bedenken! Vul uw telefoonnummer in en wij bellen u terug.

BEL ME TERUG!