Veelgestelde vragen over het reserveren van opslagruimte

Een opslagruimte huren bij Shurgard gaat in vier stappen: Zoeken, Reserveren, Inpakken en Opslaan. Als u uw contract hebt getekend, kunt u meteen uw spullen in uw opslagruimte plaatsen. Nadat u opslagruimte op deze website hebt gezocht en gevonden, dan kunt u een opslagruimte reserveren. Op deze pagina leest u de antwoorden op een aantal veelgestelde vragen over reserveren.

  1. Wat houdt reserveren in?
  2. Hoe reserveer ik een opslagruimte?
  3. Moet ik betalen wanneer ik een reservering maak?
  4. Kan ik van gedachten veranderen nadat ik een reservering heb gemaakt?
  5. Kan ik mijn reservering annuleren?
  6. Hoe zit het met aanbiedingen als ik reserveer?
  7. Wat zijn de volgende stappen na het reserveren?

terug naar boven

1. Wat houdt reserveren in?

Als u een opslagruimte online reserveert, dan garanderen wij u drie dagen een opslagruimte (de datum van reservering inbegrepen) tegen de prijs op het moment dat u de reservering maakte. Het huurtarief en eventuele aanbiedingen 3 dagen geldig zijn vanaf de reservering.

U kunt uw reservering altijd kosteloos annuleren. Bel 0800-4100, dan wordt u geholpen door een van onze opslagspecialisten. Lees meer over onze reserveringsvoorwaarden.


terug naar boven

2. Hoe reserveer ik een opslagruimte?

Het reserveren van een opslagruimte kunt u meteen online doen. Voer hieronder plaatsnaam of postcode in om opslagruimte bij een vestiging bij u in de buurt te vinden en te reserveren.


Voor het maken van een reservering hebt u alleen uw naam, e-mailadres en telefoonnummer nodig.


terug naar boven

3. Moet ik betalen wanneer ik een reservering maak?

Nee, het reserveren van opslagruimte is geheel gratis. U hoeft niets te betalen wanneer u een reservering maakt. We vragen nooit naar uw creditcardgegevens en u betaalt pas wanneer u de opslagruimte in gebruik neemt.


terug naar boven

4. Kan ik van gedachten veranderen nadat ik een reservering heb gemaakt?

Geen probleem! U kunt altijd het type opslagruimte wijzigen of een grotere of kleinere ruimte kiezen. U kunt zelfs uw reservering kosteloos annuleren.

Bel 0800 41 00, dan wordt u geholpen door een van onze opslagspecialisten.


terug naar boven

5. Kan ik mijn reservering annuleren?

Ja, dat kan. Wanneer u een reservering maakt, bent u tot niets verplicht.

U kunt uw reservering altijd kosteloos annuleren. Bel 0800 41 00, dan wordt u geholpen door een van onze opslagspecialisten.


terug naar boven

6. Hoe zit het met aanbiedingen als ik reserveer?

Prijs en promotie zijn 3 dagen gegarandeerd vanaf de reservering (inclusief de dag waarop de reservering is gedaan).

Als u de opslagruimte binnen 15 dagen in gebruik gaat nemen, dan ondertekent u uw contract binnen 3 dagen na het maken van de reservering zodat u kunt genieten van bovenstaande prijs en promotie(s). Wij verwijzen u ook naar de veelgestelde vragen over contracten bij Shurgard.

Als u de opslagruimte over meer dan 15 dagen in gebruik gaat nemen, dan zijn de prijs en promotie niet gegarandeerd, en zullen prijzen en promoties gelden die op de dag van ingebruikname van toepassing zijn.


terug naar boven

7. Wat zijn de volgende stappen na het reserveren?

Nadat u uw opslagruimte heeft gereserveerd, ontvangt u op het door u opgegeven emailadres de reserveringsbevestiging met alle details.

De vestigingsmanager zal telefonisch persoonlijk contact met u opnemen om uw reservering te bevestigingen en eventuele vragen te beantwoorden.

Voordat u toegang krijgt tot uw opslagruimte, vragen wij u uw huurcontract te teken. U kunt hiervoor tijdens kantooruren terecht bij de vestigingsmanager. Het duurt ongeveer 15-30 minuten om het contract te doorlopen en te tekenen.

Neem een geldig identiteitsbewijs met foto mee (uw rijbewijs, paspoort of identiteitskaart).

Volgende stap

Om een opslagruimte te reserveren, voer uw postcode of plaats in en zoek een opslagruimte bij u in de buurt!

Wij bellen u terug!

Hulp nodig?

Geen zorgen - het reserveren van opslagruimte is zonder risico en u mag zich bedenken! Vul uw telefoonnummer in en wij bellen u terug.

BEL ME TERUG!